marți, 5 aprilie 2011

SCRISOARE CĂTRE MICUL PRINŢ


Dragă micule prinţ,

Ţin să te anunţ că tu m-ai inspirat în viaţă, mi-ai arătat ce este cel mai important: să fi creativ şi fericit. Tu mi-ai deschis sufletul, mi-ai arătat nevăzutul şi m-ai trezit  la viaţă.
Ei, eu vreau să îţi spun că dacă toată lumea ar şti cât de grijuliu şi mărinimos îi vei inspira şi le vei deschide tuturor ochii îşi vor da seama  ce este important în viaţă: creativitatea.
Prin toate întâmplările prin care ai trecut tot la fel de fericit şi mărinimos ai rămas şi de aceea toţi te admiră. Pot spune că prin sensibilitatea şi emoţia ta m-ai impresionat foarte mult. Prin felul în care ai tratat floarea cu gingăşie şi fineţe ne-ai arătat că ai un suflet mare.
Chiar de prima dată când am auzit descrierea autorului, în care a spus cum eşti tu, eu te-am imaginat ca un adevărat rege. Doar că mai simpatic. Felul în care te-ai purtat cu vulpea arată că eşti un prieten adevărat şi un copil mărinimos.
Se pare că tu mi-ai dezvăluit nevăzutul şi misterele astrelor. Mi-ai arătat cum sunt locuitorii planetelor şi care este ţelul lor: regele care era un om foarte întelept, beţivul, care era un adevărat comediant, omul de afaceri, care era un matematician înnăscut, lampagiul care lucra de zor, înfumuratul care se credea cel mai bun şi geograful cu cea mai mare planetă pe care ai întâlnit-o acolo.  Ştiu că tu îţi iubeşti planeta aşa cum ar trebui să facem şi noi. Oricât de mică ar fi, şi neimportantă pentru unii, observ că pentru tine ea este chiar foarte importantă.  Mi-aş fi dorit şi eu să te intâlnesc, să-ţi arăt cele mai frumoase lucruri ale Terrei, dar eu consider că te-am cunoscut cu adevărat prin cartea lui Antoine de Saint-Exupery

MARIA COTUNA
CLASA A-V-A D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu