marți, 5 aprilie 2011

Impresii de la ,,JURNALUL UNUI PUŞTI,, DE JEFF KINNEY


 Dragă jurnalule,
Astăzi am studiat la școală cartea ,,Jurnalul unui Puști,, de Jeff Kinney. Să vezi ce întâmplare, atunci când ne citea profesoara noastră cea fermecătoare cu glasul de înger mi-am dat seama ca acea carte era un vis. Ghici care vis? Visul meu preferat! Stăteam cu sufletul la gură cum vine vorba și ascultam. Nu-mi venea să cred. Erau exact aceleași întâmplări ca cele din visul meu. Toate trăsnăile erau scrise într-o mică carte. Așa că m-am pus repede pe calculator și am căutat informații despre cine a scris cartea. Am aflat că a scris-o Jeff Kinney. Da! Îl cunoșteam pe omul acela.Locuia cu câteva străzi mai încolo. Așa că am plecat eu cu un carnețel de parcă eram jurnalistă, dar cel mai interesant era că atunci când am sunat la poartă a apărut o doamnă blondă, într-un capod roșu. Aaa să înțeleg că era soția domnului. Așa că am ,,interogat-o,, și pe dânsa despre cum soțul ei a scris cartea. Dânsa îmi spunea că nici măcar nu l-a văzut când a scris cartea doar l-a văzut când dădea autografe și participa la diferite concursuri literare. Mi se părea foarte ciudat. Apoi m-a dus să-l cunosc și pe Jeff Kinney. Jeff Kinney, stătea întins pe o canapea cu niște notițe în mână. Și pe acele notițe scriau câteva versuri dar și o poveste. Era jurnalul lui. I-am pus câteva întrebări, și am observat că acel notițe era jurnalul lui din copilărie. Așa se putea explica totul. Dar, ce era foarte ciudat, de ce oare mi-a apărut în vis întâmplările din acea carte. El îmi povestea că și el avea același vis, și așa a reușit să aibă un jurnal când era mic, și un om atât de important când era mare. Ne-am dus împreună la bibliotecă și am căutat cuvinte asemănătoare cu cuvântul ,,Jurnal,, sau ,,Jurnalul peripețiilor,,. Am găsit ,,Jurnalul micilor secrete,, care se spunea în el că era scris în fiecare noapte de lună plină de către un magician. Era imposibil. Dar în următoarea seară era lună plină, așa că am hotărât să merg cu Jeff într-o pădure și să adormim acolo, poate vom avea acel vis. Aveam un vis cu un jurnal dar un jurnal secret. Și atunci ne-am dat seama că acel jurnal era scris de soția lui Jeff Kenney. Așa că ne-am dus acasă la el, și am întrebat-o despre acel jurnal. A început să ne povestească totul,cum a ținut secretul tot acești ani, despre tot. Așa că am descoperit în ziua aceea...povestea ,,Jurnalul unui puști,,.

VLADU-VEŢELEANU-RALUCA
CLASA A-V-A D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu