marți, 5 aprilie 2011

MICUL PRINŢ


 Micul prinţ       
                                              

                                        Micul prinţ de
Antoine de Saint Exupery , este una dintre cele mai frumoase cărţi citite vreodată.Dacă mi-ar cere cineva  să-i dau acestei cărţi un titlu generic, i-aş pune "Cartea metaforelor vieţii...".  La cercul de lectură doamna profesoară ne-a prezentat o carte numită Micul prinţ , de când am văzut acea carte  în mâinile doamnei profesoare ştiam că v-a fi o carte  fascinantă , şi eram atâta de încântată şi bucuroasă .Aşa cum am ajuns acasă m-am apucat să scriu o descriere atât de încântătore , dar în primul rând am avut foarte mari impresii uimitoare, care m-au fascinat şi mă vor fascina în continuare.
A doua zi , descrierea mea a fost cea mai încâtătoare deoarece amicilor mei colegi le plăcuseră  foarte mult , şi ce ne-am mai distrat...
Eu ,când citeam cartea Micul Prinţ de Antoine de Sait Exupery , simţeam cum îmi încălzeşte inima , şi mă simţeam liberă , cum zburam printre nori albi şi pufoşi precum o plapumă de zăpadă catifelată .
Aceasta este pentru mine cea mai frumoasă şi cea mai fascinantă carte din sufletul meu.
                                       
                 

 PĂPUŞE GINA
CLASA A-V-A D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu