marți, 5 aprilie 2011

Jurnalul unei puştoaice - Vladu Veţeleanu Raluca

Jurnalul unui puști

Prima zi...luni
Aș putea spune că pentru mine ziua de luni a fost o zi cu foarte multe peripeții. Dar când mă gândesc că la ora asta stau și scriu în amărâtul ăsta de jurnal, care cică mi l-a adus ,,Iepurașul,, dar sunt sigură că mătușa Măriuca baba aia cu două fire în cap mi l-a cumpărat deoarece mai era mult până la Paște. Dar, totuși am apreciat gestul. Mătușa Măriuca șmecheră deaia cumpărase ea jurnalul ca să vadă ce scriu eu în el.Cum apucam eu să scriu,repede ea pe sub ochelarii se uita și încerca să citească dar eu și mai șmecheră  întorceam  jurnalul cu fundu în sus. Na, hai să vad ce mai vezi acum ,,Băbuco,,! Am lăsat-o pe mătușa în nevoia ei și am început o încântătoare zi.
Cum mergeam eu cuminte la școală observam  de parcă școala mea era prea liniștită.Aha! Am găsit soluția! Nu-i curent! Dar era. Atunci mă gândeam că poate nu este căldură, dar știm și noi că dacă nu era căldura toți dârdâiau pe acolo. Am intrat în clasă. Pe tablă scria:
,,Catalogul- unealta spionului
  Elevii- niște roboței
  Profesorii- niște spioni,,
Dar, să fim serioși cum ne-am imagina să înceapă profesoara de desen să ne spioneze pentru a vedea  ,,cine a desenat cel mai frumos,, sau să înceapă profesorul de matematică să vadă cine are mai mult sclipici la operațiile matematice. Cel mai ciudat lucru era că, instrumentele de desen se numeau Boom Boom deoarece la o singură atingere toate acuarelele săreau în sus și în jos. Dar deodată, în faimoasa oră de desen apare un pisic, iar colegii noștrii ii pun numele Ciki. Deodată, îl vedem pe pisic în părul profesoarei de desen. Tot părul creț era ridicat în sus. Pisoiul trăgea, profesoara trăgea. Ce să mai spunem pisicul a fost dus la direcțiune. A întrebat directoare: ,, Cine a făcut asta?,, râzând pe la spate. Profesoară răspunde pisicul. Dar cum a spus cuvântul ,,pisic,, Ciki al nostru de data asta nu a sărit în părul profesoarei, ci pe fusta ei. Rupe fusta Ciki cu o putere, iar profesoara rămâne în chiloței. De atunci Ciki a rămas ,,sfâșiatul de fuste,,. Totuși, îngândurată  și foarte distrată plec acasă visând în acea noapte cu Ciki, Boom Boom dar și cu chiloțeii profesoarei.

A doua zi... Marți
Marți pentru mine a fost o zi și mai specială. Era ziua de Halloween. Halloween-ul pentru mine este o sărbătoare foarte creativă deoarece pot să mănânc usturoi ca să nu mă atinga ,,vampirii,,În acea seară era o petrecere grozavă dar ca sî fie înspăimântătoare nu se afla locul și ora petrecerii doar la miezul nopții. Un pirat, la miezul nopții a bătut la mine la geam și mi-a lăsat în dar o floare neagră ca miezul cerului înstelat în noapte. Dar ce credeți că a ieșit din acea floare, un praf negru care s-a transformat într-un dovleac pe care scria ora și locația petrecerii.O,O,O misterios.... Dar când mă îmbrac să ies din casă îl zăresc pe Ciki  în fața ochilor îmbrăcat în pirat. Era foarte ciudat, și foarte straniu. Cu rochița mea albă ca de mireasă moarta am căzut în noroi, iar ca să pară că așa este rochia am mâzgălit-o pe toată cu noroi.Iar Ciki pentru a mă distra  s-a băgat și el în noroi ca un fel de accesoriu al miresei moarte.Când am ajuns la ,,fantomație,, adică destinație mi-a sărit în brațe un câine care mi-a rupt rochia. Acum chiar că semănam cu mireasa moartă. Dar nu știu cum s-a întâmplat și câinele sare pe Ciki, Ciki sare pe mâncare  și mâncarea sare pe Christina Jole. Nu știu dacă v-am povestit despre ea, dar este cea mai încrezuta fată din școală. Dar când a văzut rochia ei pătată de mâncare a țipat:
-Vai, cine a făcut asta?
răspund eu:
-Ciki!
Iar Ciki începe să miaune. După tot balamucul ăsta, Ciki și-a amintit că trebuie să zgârie pe cineva la miezul nopții. Dar ghici pe cine, tot pe Christina. Dar Christina a adus acum câinele ei pentru a vedea cine este mai bun. Dar Ciki era  doar un pisic. Cu o lovitură de carate de-a lui Ciki, îl dă jos pe câinele lui Christina. După aceea am dansat și am continuat petrecerea distrându-ne foarte frumos.

 A treia zi...Miercuri
Miercuri, eram foarte obosită de la marea petrecere dar, când m-am dus la școală, școala avea forma unui dovleac, iar profesoara de desen se transformase într-un pisoi care semăna cu Garfield. Toți copiii au început să râdă în loc de profesoara de desen se numea ,, Garfield de desen,, În acea zi a  venit o prietenă  foarte bună la mine acasă, dar era cam amețită de felul ei. Când a ajuns la mine mi-a spart ușa și așa a intrat mai ușor în casă. După aceea a călcat pe piciorul meu, piciorul meu a alunecat înspre masă iar masa s-a răstogolit cu vaza de cristal a mamei mele. Nu știam ce va urma. După aceea o găsesc pe prietena mea mâncând toată mierea din bucătăria mea.Nu vreți să știți cu ce am dat-o afara. L-am chemat pe Ciki, l-am îmbrăcat în ninja și l-am pus să ii arate câteva mișcari de ale lui. Dar cum ea a plecat și ziua mea s-a terminat. Foarte confuză, m-am trezit din vis, și am avut întâmplarea să  am o zi exact ca cea din visul meu.

A patra zi....joi
Joi am pregătit pentru Ciki o frumoasă aniversare deoarece, era ziua lui de naștere. Am pregătit împreună cu prietenele mele diferite acțiuni. Am căutat prin tot cartierul cine este cea mai frumoasă pisică, și am găsit-o.  Era o pisică albă, ca sclipirea de diamant a razelor soarelui,cu o blană moale și foarte catifelată dintre care mirosul ei era  ca parfumul catifelat ce adie în urma ta și cucerește toate simțurile .Am împachetat-o într-un cadou,și am ascuns-o în pifnița din casa mea. Pregăteam pentru Ciki cea mai frumoasă petrecere, dar eu nu am mai considerat că este un pisic ci un prieten, după ce mama mea m-a lăsat cu el în casă.I-am pregătit lui Ciki o petrecere surpriză, dar ca să fie într-adevar o surpriza l-am legat la ochi până la destinație. Când a ajuns acolo și a văzut pisica cea albă si cristalină atât de mult s-a bucurat,încât i-a acordat un vals. Normal că un vals ca între pisici. Prietenele mele i-au pregătit surpriza finală. Toate fetele și-au luat pisicii în brațe și au aruncat cu confetti spre Ciki. Ciki atât de mult s-a bucurat încât dădea din codița precum un cățeluș. Acum Ciki, are si el un an.
Sfârșitul de săptămâna...
Sfârșitul de săptămânâ într-adevar este cel mai frumos, deoarece eu împreună cu prietenele mele mergem de fiecare dată la shopping. Părinții mei erau plecați de acasă așa că nu-l puteam lăsa singur pe Ciki în casă. Așa că l-am luat cu noi la mall. Când l-am luat cu Ciki la mall, nici nu v-ar putea trece prin cap ce s-a întâmplat. Eu îmi alegeam niște haine drăguțe și mergeam în cabina de probă, dar Ciki și mai haios lua și el niște haine pentru mine, care într-adevăr erau foarte drăguțe. N-am crezut că voi putea ajunge să mă îmbrac după stilul unui pisic. Am mers la raionul de mâncare, dar doamna de acolo ne-a spus că nu este voie să mergem cu Ciki înăuntru. L-am băgat în geanta de cumpărături. Dar cum am intrat în raion, a început să chirăie sistemul de alarmă.  Mi l-a confiscat pe Ciki până la ieșirea din magazin, dar Ciki foarte șmecher l-am găsit prin raionul de mezeluri. Mânca-se toata carnea din raion. Nu știu cum am fugit de acolo, dar în acea zi Ciki și-a luat porția. I-am luat un sacou mic lui Ciki și am ieșit repede din mall. De acum m-am învățat minte, nu-l mai i-au pe Ciki la shopping.

Vladu Veţeleanu Raluca
Clasa A-V-A D


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu