marți, 5 aprilie 2011

Impresii de la ,,JURNALUL UNUI PUŞTI,, DE JEFF KINNEY


                           
Dragă jurnalule,

                    Astăzi, la cercul de lectură, am discutat despre interesanta carte numită Jurnalul unui puşti. Este o carte haioasă şi interesantă. Cel mai mult mi-a plăcut când doamna profesoară de română ne-a citit fragmentul care spunea că cei doi băieţi şi-au facut o casă de groază, în pivniţă, pe ascuns. Eu nu cred că aş avea curajul să fac aşa ceva. În clasă se auzeau râsetele colegilor.
Autorul acestei poveşti a folosit un limbaj amuzant şi nu unul artistic. Această carte este una dintre cele făcute sub formă de jurnal. Se zice că este a doua după Harry Potter. Asta înseamnă că este o carte foarte citită şi îndrăgită, dar bineînţeles că este şi bine vândută. Când profesoara a început să citească, am ascultat-o până la final. Am râs şi mi-am imaginat toate evenimentele petrecute. Parcă eram acolo şi vedeam cum băieţii din  şcoală făceau wrestling. Asta a fost una dintre cele mai amuzante faze.
Cercul de lectură a fost incredibil. Îmi place să ascult cu atenţie pentru că vreau să rămân cu ceva în minte. Această carte este una care m-a făcut să văd în imaginaţia mea. Vedeam cum personajul principal, pe nume Greg, mergea împreună cu prietenul său, numit Rowly, la şcoală urmăriţi de o dubă plină cu adolescenţi puşi pe ceartă. Parcă visam. Dar mi-a plăcut foarte mult. A fost o carte amuzantă, interesantă, cu multe evenimente şi cu foarte multe lucruri haioase. Îmi plăcea să aud acele râsete ale copiilor. Parcă ne făcea să râdem ca un clown.
După ce am citit cartea, fiecare elev trebuia să îşi creeze propriul jurnal. Când am citit în faţa colegilor de la „Lecturiada” povestirea mea, mi-a plăcut să văd cum prietenii mei îmi apreciază lucrarea astfel, râzând, pentru că de fapt asta trebuia să facă ei fiind o lucrare amuzantă, care trebuia să dovedească faptul că am umor. Dar evenimentele pe care le-am relatat eu nu sunt întocmai reale. Pur şi simplu mi-am folosit creativitatea şi am trecut de la stadiul de realitate la ficţiune.
Mi-a plăcut şi mă bucur că am avut ocazia să ascult minunatele povestiri ale micului băiat năstruşnic. Această carte este una dintre favoritele mele, dar nu numai, ci şi o carte care mi-a deschis imaginaţia. A fost o experienţă de neuitat.

MARA CLONDA
CLASA A-V-A D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu